Sıcak yaz günlerinde serinleten nefis bir tarif hazırladım. 🍒🥤
Ev yapımı 3 malzemeli şekersiz dondurma, soda ve vişne suyunu bir araya getirerek hem hafif hem de çok lezzetli bir yaz içeceği yaptım.
Deneyen herkes bayılıyor! Üstelik yapımı sadece birkaç dakika sürüyor.
📌 Tarifin püf noktalarını kaçırmamak için videoyu mutlaka izleyiniz !
Hemen kanalıma abone olmak için bu linki tıklayabilirsin
/ @nilüfereldemir
3 MALZEMELİ ŞEKERSİZ DONDURMA
*2 adet muz
*500 gr çilek
*1 çay bardağı süt
VİŞNELİ SODA
*1 şişe maden suyu
*1 küçük kutu meyve suyu (yarısı kullanılacak)
*Bal
*Renkli şekerlemeler
Yorumlar